tisdag 1 mars 2011

Dag 1 – Om mig

Klockan har passerat tolvslaget,så jag börjar med min lista :)

Jag är då en tjej vid namnet, Jannice Eva Maria Lindell. En glad,go,tystlåten,högljud,förvirrad,lycklig,knäpp,nyfiken,omtänksam,gullig tjej,haha. född i Uppsala på Akademiska Sjukhus den 20 mars 1988,jag fick en tvillingsyster på köpet dessutom. Uppvuxen i Almunge där jag bodde under min uppväxt. En busig tjej var jag allt om man frågar mamma och pappa. Men jag hoppas dom älskar mig ändå för allt ont jag har gjort dom :)

De hände mycket i min uppväxt som jag har svårt att prata om ännu idag. Så vissa perioder är tyngre än andra. Mycket har påverkat mig och min familj och allt jag har gått igenom tänker jag aldrig berätta i min blogg,aldrig någonsin. Men de finns lättare saker att prata om också men inget jag tänker ta upp mer än att jag hade någon form av ätstörning i min tonåring när jag var tillsammans med min första kärlek. Jag vet inte vad som hände men något hände. Detta är nu passerat och de är väl skönt :) Massor finns att berätta men inget jag vill,kan eller vågar. De skulle förstöra mycket om många visste om dessa saker. Jag behåller dom själv och för dom som redan vet :)

Blev mamma som 19årig. Upptäckte inte graviditeten i tid så de blev en bebis på köpet. Fick…. Eller trodde jag fick min menstruation. Jag fick en blödning sa barnmorskan. Jag kunde inte se mig föda ut ett dött foster så jag accepterade detta val och gick i min farmors fotspår att bli mamma ung :) Vilket jag inte ångrar en enda sekund. William är världens sötaste unge. Jag älskar honom bara mer å mer och här i söndags kväll sa han att han önskade sig en lillasyster. De tyckte jag var sött! Men var får han saker ifrån? :)

Inga kommentarer: