onsdag 30 mars 2011

Vååår snart :))

William å jag åkte till skoaffärn å av hans mormor å morfar fick han dessa fina :)) han tyckte de var kul å pröva skor å William är en god lyssnare å sköter sig bra när man ht med honom någonstans.



Imorse kunde de ha gått illa. Svängen mot Sala kunde bli en mardröm. Jag somnade vid ratten å vaknade av att jag närmade mig en bil. Jag slänger mig på bromsen å fick väja närmare diket. De kunde gått åt helvete men de gick kanoners. Men fy så rädd jag var. Sovit lite taskigt denna vecka å hoppas på en tupplur efter maten. Såg väl ut som ett lik inatt. Haha.

Nej,blir hemmagjord potatismos å fiskpinnar nu :) puss å ta de lungt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jessica sa...

nej men usch.. du får sova här om de är för långt att köra visa gånger. tänk på det. puss <3