måndag 11 april 2011

Bil helvete

Ja nu efter mitt 12 timmars pass så när jag skulle starta bilen på parkeringen på jobbet smäller de till lite. Men tänker inte på de så mycket mer än när de låter konstigt och det inte går att svänga. Skit,skit,skit!! Huven öppnas å ser att någon slag rem är av. Jahapp då lär den bärgas å jag sitter på en mysig buss :) jag dör vad tröttsamt detta är. Jaha,de här lilla kalaset kommer kosta för mig :((


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Svartbäcksgatan,Uppsala,Sverige

2 kommentarer:

Jessica sa...

aj då. :( de va tråkigt o höra. hoppas de går att laga :) pusss

Emma Holmudd sa...

Fy fan va tråkigt de är när bilar krånglar!! de är bland de tråkigaste att lägga pengar på helt klart!!! stackare