tisdag 12 april 2011

BIL-LÖS

Bilen är fixad på plats på fresse parkeringen igår. Att byta den där fläktremmen eller vad den nu hette var ju lite svårt. Nu är jag bil-lös även om den funkar. Den är inlämnad på services och vi slapp bärga bilen. Jag kunde åka där glatt ifrån igår. Tur de annars hade de kostat mer än en tusenlapp som servicen kostar. Bra de :)

William har varit lite hängig och han var hemma ifrån dagis i måndags och hade en sån svettig natt. Var alldeles blöt om kudden och han yrade om att “lejonet äter upp min väska”..

Håller på att kika på nostalgi filmer å de är ganska kul. Men är de någon som har 30e november på film,datorn som kan bränna? Jag såg den för många år sen å vill se den idag igen.

1 kommentar:

72,2 i min barndomsstad sa...

Stackars lilla William - "lejonet äter upp min väska". Krya på sig lilla efterrätten!! Mormor älskar dig! Puss