William är på dagis. Jag laddar upp inför 36 timmars helg på jobbet igenom att läsa lite bloggar å blogga själv. Ska kasta mig i sängs ett slag och sova lite middag för inatt ska jag jobba nattpass med mina härliga jobbarkompisar. Denna helg kommer gå förhoppningsvis snabbt. Längtar tills nästa vecka då man får träffa lite vänner. Ska hinna med att träffa Emelie,Carro och Ramona hade jag tänkt :)
Ringde vårdcentralen idag,men dom hade fullbokat hela april och de bad mig ringa igen om 2 veckor eftersom de hade inte planerat in läkare till maj månad. Jahapp,jag har ju inte så mycket besvär, men vadå? Man ringer ju för att få hjälp å rådgivning och en tid å så finns de ingen. Men när jag skulle få tid så då skulle jag få komma dit och få en bedömning och de skulle väl skicka en remiss vidare. Jaja,den ska bort i alla fall enligt mig. Den är i vägen..
Nej,kasta mig i sängs. Love Jannice
2 kommentarer:
Sv: Vi var ju där som utbytesstudenter så vi ååkte bara runt och titta på olika saker varje dag :)
Kram
hoppas du får en tid hos läkaren :)
Skicka en kommentar