måndag 18 april 2011

FUCKING TIERD!

Allvarligt,när fick jag sova en hel natt själv,alltså HELT själv? OK,förutom när jag är på berusad nivå och slaggar hos vänner. Jag minns inte. De är väldigt länge sen. De måste de vara för jag minns helt enkelt inte. Jag gnuggar alltid ögonen om morgonen även nu när de ljusnar vid fem slaget om jag vaknar å ska upp. De är något fel? Antingen är jag sjuk eller så har jag inte fått mig bra sömn,eller så behöver jag bara kuk! ;) Haha. Nej,men något fel är det. De här är inte normalt……… OK,klockan är 23:49. Skulle lagt mig för länge sen.

Jag vet nog svaret!!! ;)

1 kommentar:

72,2 i min barndomsstad sa...

Jag kan säga dig inte fanken blir du piggare av KUK....snarare tröttare - där har du fel. Men att jobba 5 skift gäller att ha självdisiplin och sköta sömntider samt matintag. Det är A och O. Så kom inte att snacka om något annat.
Fråga mig som är en erfaren kvinna.
Puss Mor