Igår var de ett perfekt väder. De var 10 + och solen sken så underbart. All snö har smält på tomten å igår vart de lek i sandlådan för William. Här har vi en vår söt pojke :)) Mamma lilla hjärta!
Fint de är i Vansjö när solen skiner över denna. De blåser otroligt mycket idag å ännu mer när vi bor nära vattnet. Love
2 kommentarer:
gulunge då. va fint de kommer bli med huset =)
fina bilder /stefan
Skicka en kommentar