torsdag 7 april 2011

Gårdagens bilder :))

Igår var de ett perfekt väder. De var 10 + och solen sken så underbart. All snö har smält på tomten å igår vart de lek i sandlådan för William. Här har vi en vår söt pojke :)) Mamma lilla hjärta!
DSC_0619DSC_0627 DSC_0631 - Kopia DSC_0635 - Kopia DSC_0639 DSC_0659

Fint de är i Vansjö när solen skiner över denna. De blåser otroligt mycket idag å ännu mer när vi bor nära vattnet. Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

gulunge då. va fint de kommer bli med huset =)

Stefan sa...

fina bilder /stefan