måndag 25 april 2011

Grillat

Ikväll grillade vi. Blev senaps och vitlöksmarinerad fläskytterfile med kok potatis,grillade grönsaker och en sallad på gurka,cocktailtomater,rödlök,paprika och feta ost. Mums så gott :)) jag skulle vilja grilla varje dag om jag fick bestämma.



Har gått med en två sagt huvudvärk. Jätte drygt. Inte ens tabletter funkar.


Stackars lilla William fått utslag i år igen vid denna tid punkt. Varje år sen hand föddes så har han mer eller mindre fått någon form av prickar,utslag,täppt näsa,lite röda ögon och hes hosta. Han har säkert någon form av allergi men inget på prick testen har visat något.


Ska kasta mig i sängs. Va trött imorse när jag skulle till jobbet. Jag längtar bara tills en semester så man kan njuta å ha sovmorgon,bada i sjön,dricka vin å drinkar å njuuuuta :)


Måste göra bank ärenden någon dag med :)) å sen ta tag i min träning. Jag gillar att jobbet ska köra spinning på fredag på vårt APT :)- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: