onsdag 13 april 2011

I NEED MORE COULOR!

Jag känner mig som en blekfis,skulle behöva lite mer färg på kroppen å ansiktet. Får se vad dagen har att erbjuda. Vi får se.
DSC_0692 DSC_0689 - Kopia

Tjing.

1 kommentar:

Jessica sa...

jag skulle vilja sola lite i solariium jag :) haha