fredag 8 april 2011

Jobbhelgen

I helgen blir de 36 timmars jobb på fresse. William ska till dagis vid 11 lagom till lunchen.


Jag är så trött på att bo på landet. Ge mig en lägenhet nuuuu :)
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: