fredag 8 april 2011
Jobbhelgen
I helgen blir de 36 timmars jobb på fresse. William ska till dagis vid 11 lagom till lunchen.
Jag är så trött på att bo på landet. Ge mig en lägenhet nuuuu :)
- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar