Härligt med vårvärmen som skiner över Vansjö. Jag skulle vilja sitta ute på våran kulle och bara njuta… Välkommen vår! :)
Våran natt var jobbig. Stackars lilla William hög feber och hosta. Så inte mycket sömn blev de inte. Inge dagis å inge jobb för mig. Vi tar igen oss idag. Ligger på soffan myser en massor.
Bilen blev färdig idag och de gick under en tusenlapp det. Blev mycket billigare än vad han sa. Sånt gillar vi :) Bilen är nu hemma och de är skönt att ha den hemma. Man kände sig låst i en vecka utan den.
Helt sjukt men jag blir förbannad….. Så idiotiskt jag kan va’..
fredag 15 april 2011
SJUKSTUGA
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar