Ja,idag var vi strömlösa någon timme å de kändes ju sisådär. När jag skulle till å laga mat var de bara att ringa plan b – Vivi. Vi åkte dit. Jag tog med mig köttfärsen å de blev hemmagjorda köttbullar med makaroner. Var kvar där i många timmar. Jag känner mig så jäkla fet,haha. Ja, jag vet. De måste bli ändring på de.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar