tisdag 19 april 2011

Vad ska jag ha på mig?

Ska på bröllop i sommar. Vad ska man ha på sig? Färg,form och allt sånt där? Vad passar till brunt hår och bruna ögon? Jag behöver hjälp. Alla andra verkar redan vara färdiga med vad de ska ha på sig, å jag vet ingenting. Någon som har tips på klänningar och skor? Tipsa gärna mig :) Haha,hade samma problem förra året när jag skulle på bröllop…. Förra året såg jag ut så här. Gråa höga skor med rosett i bak. Ganska tråkigt kanske och jag kände mig vacker de gjorde jag,men nja….

DSC_0934

Hm,William vaknade lite inatt och trippade över till min säng. Han skulle ligga nära och bökas,alltid lika mysigt men inatt var de jobbigt. Jag tycker inte om att ligga “trångt” även om sängen är nog stor. Men han ska prompt ligga tätt intill. Men stackars sötnos drömmer drömmar eller något konstigt. Kanske han påverkas av den riktiga världen med :((

Besvarar frågor denna vecka… Måste köpa mer tid bara ;)

Inga kommentarer: