tisdag 5 april 2011

VÅR!

DSC_0578 - Kopia 
Imorse välkomnade jag våren på riktigt. solsken,krokos och snödroppar i rabatten,snön var smält. De kan inte bli bättre? De är ett bra tecken för bra för att våren är här.

Lämnade pysen på dagis lagom till lunchtid. Jag slängde i mig en tallrik lax som rester. Lika gott varje gång med fisk. Jag borde äta fisk åtminstone 1 gång i veckan. Blir tyvärr inte så ibland.

Är på span efter lägenheter på hemnet. Man hittar fina varje gång. Jag lär spara lite mer pengar innan jag kan budgiva på någon fin jag gillar. Salabacke Hills är ju min drömplats i Uppsala ;)

Fy vad jag känner att min blogg är fruktansvärt tråkig… Haha

Inga kommentarer: