fredag 20 maj 2011

Idag när jag skulle hämta William i Heby eftersom Tobbe blev lite försenad fick jag rycka in tänkte jag ändå passa på att handla frukost så fick man provsmaka ett jättegott knäckebröd gjort i harbo. De är bl.a. Linfrön,pumpafrön m.m. Jättegott å nyttigt:)


Huvudet är tungt. Sov ända till 13 tiden. Hade feber inatt med :( orkar inte göra något,de är så jävla tråkigt att vara sjuk. Gör ont i näsan med. Bihållerna?!? Sjukt jobbigt iaf. Får se om jag åker till jobbet eller ej imorgon. Sjukt trött. Har tappat energin :(


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Emma Holmudd sa...

Krya på dej Jannice! Vilket intressand bröd, får nog ta och prova de tror jag...

Jo de va hemmagjord tårta, de är riktigt kul att baka.. men de blir alltid så stressigt när de är kalas. bättre att baka en helt vanlig dag bara till sej själv ; )