torsdag 19 maj 2011

Jag har blivit förkyld!

Usch,igår börja jag känna en släng av förkylning. De satt igång med huvudvärk å lite snuva. Idag känner jag sjuk. Väldigt snorig,frysen,trött å tung i skallen. Kul,not! Jag ska till frisören idag på stan å om jag hade bestämt hade jag velat ligga kvar under täcket å myst för jag känner mig inte kry för fem öre. Jag hatar att vara sjuk å jag har inte ens tid att vara sjuk heller. Så jäkla tråkigt att man blir oftast sjuk när man är ledig. Nej,nu blir de klä på sig och frulle. Sen ska jag skjutsa W till mina morföräldrar. Dom ska passa honom medans jag är hos frisören. Pusspuss

2 kommentarer:

Jessica sa...

haha.. va roligt de här vart. jag kände likadant igår och känner mig sjuk nu :( alex är också sjuk. äör wille kanske sjuk han med? puss

Emma Holmudd sa...

krya på dej!!