måndag 2 maj 2011

OJDÅ..!

Ja,nu har ju jag fått byn att prata om något… Jag kan nästan inte ens öppna mig längre :) Om man hade förstorat brösten hade de snackats om dem, eller om jag hade varit gravid lika så,eller om jag hade varit lesbisk, eller bara helt hemlighetsfull,eller en bild som är oförståelig. De hade ju pratats. Men jag har aldrig varit med om att mina ord sprider så snabbt som klamydia i en sån liten by.

Vissa tror att jag inte har de så lätt  just nu å andra tror att jag har blivit galen:) Men nu vet jag att min blogg lever i alla fall. Å,jag ber om ursäkt för om mina inlägg har fått folket prata. Om mina inlägg har verkat väldigt tokiga. Men sån är jag. Men bara för att jag är är en ung mamma med en son ska väl inte mina ord stängas in? Mina känslor. Jag gillar att blogga och skriva om mitt liv mer eller mindre. Om ni tynger ner på den så ber jag er sluta läsa den. Denna blogg är ocencuerad :)

Men nu frågar jag folket… Öppnar jag mig för mycket i min blogg? Jag ska i alla fall tagga ner lite nu ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men var, var, var är dom kommentarerna?? Vill ju oxå läsa dom:D // Mia

Jessica sa...

hatar när folk läser o klagar. finns de som skrivit på min medförr. bit ihop o va stark gumman <3

72,2 i min barndomsstad sa...

Snackar gör folk överallt - jag brukar tänka så här de som snackar har inget eget liv. Eller inte så mycket att göra. Låt dem snacka och fortsätt i din stil. Andra människor bestämmer inte om dig, ditt liv och din blogg. Men sedan kan jag väl tycka att vissa saker behöver inte andra veta om dig.
Puss och kram Mor

Anonym sa...

Jessica, skriver man dagbok officiellt så får man ju räkna med kommentarer både bra å dåliga, men sen behöver man ju inte ta åt sig av allt heller:) Sålla och bry dig inte om de elaka kommentarerna. Håller med din mor där, Låt dom snacka. //Mia

jannice lindell sa...

mia,jag som skriver heter inte jessica å hur vet du att marie är min mamma?? jag bryr mig inte om folk som pratar. tycker de är kul att dom lägger ner mycke´t energi för att de ska bli ett samtalsämne.. om de tog illa upp på när jag skerv om ordet kuk så tycker jag vissa ör fega om de.även om jag vistas med någon på en bild som är fel för andra bbetyder deinte att de r fel för mig heller. jag är en öppen person :)) å bloggen är occencurerad :)

Anonym sa...

Jannice jag vet vad du heter, jag kommenterade det Jessica hade skrivit =D Och om du kollar på din mammas inlägg så står det "Puss och kram MOR"