söndag 22 maj 2011

Summering av min sjukhelg.

DSC_0979

Ja,i torsdags kände jag mig dålig,riktigt dålig. Var hemma från jobbet i fredags för natten tills torsdag och fredags hade jag sjuhelvetes feber samt i torsdags hos Johanna när jag satt i frisörstolen. What a night :( Lördag var jag med hemma. Världens huvudvärk you name it. Igår kväll var jag frysen igen. Kommer de tillbaka som jag kände igår? Nja,jag sov och kände huvudvärken komma imorse. Fyfasen vilken helg. Jag hatar att vara sjuk. Jag tycker mer om att jobba än å ligga i en säng å stirra i taket eller sova bort hela dagarna i mitt liv. Usch,vill aldrig mer bli sjuk :)

1 kommentar:

Emma sa...

Svar på kommentarer: Visst är det roligt att hålla på med? Men jag är så grymt dålig på det, haha.

Och skorna, ja jag vill ju verkligen ha dom men dom kan bli mina för 999;- men vi får se. Kanske skulle kunna ha dom på skolavslutningen och några bröllop jag ska på men jag har redan ett par skor till det men ett par skor till skadar nog inte! :D
Kram