måndag 23 maj 2011

URSÄKTA RÖRAN VI BYGGER OM!

Håller på rensar ut grejer,kläder osv som vi inte behöver i huset. Ska ta kort å sätta ut på blocket senare i veckan eller när tid finns. Mycket ska ut. Jag vill ha ett rent och snyggt hem. Inga saker som står i vägen. Men just nu är de rörigt inne och ute på tomten eftersom vi bygger om. En halvfärdig altan,en halvfärdig målning av hus å ett halvfärdigt bygge av badrum. De är kaos de kan jag tala om och de är faktiskt lite pinsamt att folk som går och åker förbi ser detta. De har legat virke ute väldigt länge och de känns som folk “snackar” men vad ska man säga rom byggdes inte på en dag… Pusselipusspuss :)))

2 kommentarer:

Jessica sa...

kan du inte höra med mig först.. vill kolla igenom allt först =)

72,2 i min barndomsstad sa...

Bra att ränsa lite - jag måste oxå göra det. Loppis i sommar kanske?
Låt folk snacka - de har inget liv liksom eftersom de orkar bry sig om andra. Huvudsakern är att Ni mår bra!