lördag 25 juni 2011

Min skallverk har kommit tillbaka. Why?? :( fan jag hatar detta. Börja tro jag är sjuk? Fast å bara sidan så har jag fixa mig en jäkla omställning nu när man är ledig. Känns som man är mer uppe mot kvällning än dagtid :/


Helt sjuk! När vi åker från Heby idag så ser jag en människa med en väska från bilen vid järlåsa brandstation. De ser ut som personen är uttråkad å bara väntar. Kan inte avgöra om de är en man eller kvinna. Vid tolvslaget så sitter personen kvar då den sitter med en filt om sig. Vad gör denna person? Varför sitter den där? Vad har hänt? Skulle jag ha stannat bilen å gårt fråga varför? Jag ångrar lite att jag inte stanna. Men hur skulle jag kunna vetat om denna person va snäll? Ska man ringa polisen? Vad skulle ni ha gjort? Om den sitter kvar då stannar jag nog... Lust å bara ringa polisen å be dom kolla ändå..

Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

04.20 när jag åkte till jobbet fre morgon, står en kvinna o tittar upp mot fönstret vid Lunbergs gamla cykelverkstad i Heby, det står ett spöke där uppe.. SEnare när på fm när jag åker hem sitter hon o sover i busskuren vid Wärdshuset. Undrar om det var samma du oxå såg´!? Hälsn Sanna