torsdag 30 juni 2011

stop eating death

Jag har insett att jag äter min död. Fan alla dessa fikabröd,mackor eller en del snabbmat som hamnar i min mage ibland. Inte för att de är så speciellt mycket men de känns ju som man är värsta bullen ibland. Så idag tog jag mig en joggingrunda och har satt samma gräns och mål som innan jag födde William. Inte äta efter kl 19 och ha en jämn rutin på matintaget. När jag har börjat jobba igen efter min semester som börjar v.29 är mitt mål att jag ska ha gått ner –5 kg. Eller åtminstone minskat magmåttet. Fy så jag skäms ibland. Ser faktiskt ut som man är gravid eller något ibland. Haha,och de vill jag ju inte se ut eftersom jag är ju inte de :)

2 kommentarer:

linda sa...

du är fin som du är :)

Katharina sa...

jag har oxå satt som mål att försöka gå ner 5kg under semestern! Jag kör en diet nu som jag tycker är jätte bra, south beach dieten, jag har bara kört den sedan i måndags men gått ner 1kilo iaf! Och jag känner mig mkt lättare och magen är inte svullen alls! :D