torsdag 28 juli 2011

BLUEBERRY CUPCAKES

DSC_0011

Jag och William var och plockade blåbär igår kväll. Så igår slängde jag ihop en smet innan vi åkte till festivalen i Sala. William var då jättegrinig mot kvällen och ledsen. Inte konstigt att han fick feber idag. 39,7 graders låg han imorse. Han fick en supp och somnade om. Inge tomteland idag. Blir nästa vecka. Han har princip sovit hela dagen och jag blir orolig när han inte äter något. Hoppas de blir bättre snart. Stackaren varje gång han vaknar säger han “ajajajaj”. Försöker få fram vad han har ont men de är svårt för de kommer krokodiltårar. De enda jag har fått i honom är lite godis,kakor och festis. Bättre de än inget tycker jag när man är sjuk. Tycker så synd om honom. Jag önskar jag kunde ta all feber ifrån honom och stoppa i mig. Min sötnos då! Puss

1 kommentar:

Jessica sa...

de ser himla gott ut =) mums!!