lördag 30 juli 2011

GILLA LÄGET!

Igår kväll tittade jag i Williams mun. Då hade han fått prickar. Så de är väl något virus som verkar gå? Hela denna semester tycker jag att någon i min närhet har varit sjuk? Å jag har klarat mig. De känns som de flesta har dåligt immunförsvar? Men jag vet inte. Barnbaciller är ju extrema. Men har aldrig varit med om så “känsliga” kropp som säger ifrån stup i kvarten. Tycker synd om dom. Men ät grönsaker,ut och rör på er,sov bättre,stressa inte,ät inga onödiga mediciner så håller ni huvudet högt.

Jag har nog aldrig än annat känt mig lycklig under min semester. De känns som det är nu man ska njuta för jag vet att mitt fem skift schema inte är att leka med. De är rena döden å pinan. Ett schema ingen önskar sig. Ett schema man lär älska sig för stunden för att kunna ta igenom sig. Extremt viktigt att man följer detta. Annars kan de bli komplikationer när som helst under denna tid. Mitt minne försvann bara sådär,en förvirrning i de hela,de känns som man lever i en bubbla och jag inte kan höra någon. Därför händer de som händer i mitt liv just då. Knäppt,men sant. Bara gilla läget som Jonas mannen sa på Hultrsfredfestivalen 06 :) Jag har gillat läget nu. Jag tar mig igenom detta. De ska bli bra,kanoners. Man får vara positiv och bara spinna på :)

Oj,så mycket jag ska göra nästa vecka. Ett besök i Gävle på måndag,ev STHLM utflykt med Carro. Sedan Öregrund en dag med picknick,tivoli om vädret lovar med Emelie och Thom. Fira min pappa som fyller år, bion Cars, logdansen, grillning med Ullis,Fredrik,Jessica,Stefan,barnen å vi :) En hel full vecka. Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

usch såå jobbigt nöär man är sjuk jämt, brukar vara så ibland, mkt virus som går kryapåpuss

linda sa...

vad ska du hitta på i mitt vackra och älskade Gävle då? :) välkommen är du iaf :P kram!