torsdag 25 augusti 2011

Lite nytt till hemmet..

William har fått nya gardiner. Passar utmärkt till den kommande hösten. Dom är köpt på jysk. Färdig sydda bara å sätta upp:) följde med Marie och Vivi in till Sala å passade på att stor handla på Åkrahallen.


Ser ni va snygga dom är! :)


Hihi,William är överlycklig. Han valde dom i affären dessutom,såklart;)


Denna är bra om man vill ha lite lukta gott omkring sig i huset. En mild doft. Inte alls stark som de första i glade jag köpte förr. Tummen upp!


Införskaffat nytt balsam och schampo med. Tack H :)


Älskar denna citrusdoft. Mycket för lime och citrus när de gäller duschkrämer å diskmedel ;) men just i tvättmedels såpa ska de vara comforts "strawberry Lily kiss" & "wild bluebell&bergmont thrill" dessa här nedan:) dessa doftar otrolig lääänge i kläderna,jag skojar inte. Testa enligt anvisningar:)





Nu blir de att spara pengar. Jag siktar nämligen för att köpa mig en Kitschen Aid som jag har velat haft i 1år nu. Den ska nämligen få en fin plats i köket så småningom.

.- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: