söndag 25 september 2011

Good weekend :))

Haha. Söt va? Den togs idag inne på Åhléns. Jag tyckte den va så söt! Undrar om jag med hade en sådan som liten? Hihi! Ska man köpa el inte? Haha,W såg iaf sötrolig ut


Å,de luktar matos i hela huset. T va hungrig å stekte korv. Han var ju ute med sina vänner medans jag å W var i Knutby å mös.

Jag har ångest... Jag har lovat systern att jag ska försöka mig på att göra en tårta å hon har gett lite förslag till hennes Alexander som fyller 3år om tre helger men de är en liten press å vill inte misslyckas. Jag har en plan B. Men vem säger att den med inte kan spricka? Jaja,oroar mig mycket å kopplar inte av vid rätt tillfälle. De går säkert bra å om inte så är de kanske inte hela världen?

Nej,hoppa i bingen nu. Ligger å tänker lite. Helgen har varit underbart rolig,mysig å fin med
Min kära familj... En tanke slog mig att jag skulle inte klara mig utan dessa fina människor. En vacker dag står man där å jag får en så kallad "ångest" tanke på att livet springer mot äldre tider men dessutom bra tider med men tänk att man en dag inte har allt som man alltid har nu?!? Jag sätter mer värde på min familj och vänner mer än något annat. De är dom som står mig dyrt. De är dom som skulle känna mig fattig om jag förlorade dom. Jag hoppas vi alla får ett långt och lyckligt liv. De är vi alla värda :) vi har så roligt ihop... Jag älskar er alla <3 pussar å kramar

- Posted using BlogPress from jannices iPhone

1 kommentar:

72,2 i min barndomsstad sa...

Köp mössan - den är varm och go i kalla vintern.
Jag vill även passa på att säga att vi är så himla glada åt våra tre underbara döttrar och deras fina familjer. Men plus i kanten är nog mest att du inte har ångest utan kan se framåt och vi kan göra roliga saker tillsammans. We love you all pussmor