tisdag 27 september 2011

Igår

Igår var det skönt att klä sig så.. Usch så stressig dag de var i skallen min. Tror jag hade feber på jobbet igår. Idag hoppas jag de blir bättre.


Vi håller tummarna för att William får en plats i fotbollslaget. Det skulle vara så kul för honom om han fick spela fotboll och träffa nya vänner. Jag skulle höra av mig om ca 2 veckor då hon vet hur många som kommer av de som har anmält sig före William (vi lite sent ute kanske) men vi får allt se. Annars får han vänta tills de blir igen el nått :)


En glad kille som ska gå till dagis idag.. Å imorgon är sötis ledig får då är ju jag ledig :)


- Posted using BlogPress from jannices iPhone

1 kommentar:

Jessica sa...

Hoppas hoppas hoppas ville får spela fotboll o få lite kompisar :) de skulle nog han tycka va skoj =)

krya på er <3 kramar å pusssar