lördag 24 september 2011

Jobbfesten

Festen ocj tiden var spikad igår kväll... Men.. Haha,vad jag gillar att de glömmer allt vi har påmint om;)


Dagen började stressigt. Var jobbigt att gå av från natt passet till att sova å sen börja dagen med stress. Men jag och Frida styrde upp dagen väldigt bra och kvällen blev lyckad. Tacos och dricka blev det.


Hahaha här är då jag som spexar..


Frida å jag som gjorde i ordning oss hemma hos mina morföräldrar...


Här har vi kommit hem till Obban och vi lagade all mat och fixade. Tror vi var ca 14 pers...


Å, om man ingen vinöppnare har får man ta borren ;)


De funkade finfint :)


Micke är DJ'en :)


Jonas alltid på topp..








Aram och Gunilla Goa å glada :)


Anki och Frida lika så..








Skåååååål!!!

















Petter var väldigt glad :)

Det var en trevlig kväll å vi hamnade på flurran å kom hem halv 4 :) nu är jag trött å ska sussa!

- Posted using BlogPress from jannices iPhone

Inga kommentarer: