torsdag 29 september 2011

Svenska Hollywood fruar

image
Jag har jättesvårt att acceptera föräldrar som bestämmer massor om sina barn att modella,sjunga och så mot sin vilja när de är själva verket är föräldrarna som vill detta. De vill att de ska gå i deras fotspår eller att få deras drömmar i uppfyllelse. Någon som har sett på Svenska Hollywood fruar och irriterat sig på Gunilla Persson?
 
I Svenska Hollywood fruar ogillar jag Gunilla Persson hur hon behandlar hennes dotter Erika som är 8år mot sin vilja? Man ser på Erika att hon inte vill detta 100% å jag ogillar Gunillas kommentarer när Erika har blivit sjuk och är under hennes lilla turné. Då Erika spyr flera gånger på toaletten och Gunilla INTE avblåser och INTE säger att “du är sjuk,du kan inte göra detta” utan att hon bara kör på och kör sin vilja igenom. Vilken kvinna.

När Erika är på toaletten så hör man dom pratar å hur mammans ilska,irritation,frustrerande mot Erika hörs. Sen kommer hon ut och låsas som ingenting har hänt. Vilken hemsk mamma. Där skulle jag vilja ingripa om jag såg denna människa. Sen sitter hon å säger till dottern att du är så naturligt vacker och behöver inget smink och förstår inte hur andra mammor kan sätta på smink på deras döttrar men när de är på toan så slänger sig Gunilla ut kommentarer att sätt på dig detta läppstift. 

Gunillas kommentarer när dottern Erika spyr på toaletten “Det är jättebra att du får upp slemmet ur halsen,det är gud som gör så att du gör det… Det är Jesus som ser till att du kräks.. Jag har bett till honom.. De är inte för att du inte är nervös”…

Se Avsnitt 6 och andra avsnitt på tv3.se. Ni kan med läsa Gunillas blogg här.  I avsnitt 4 skäller Gunilla ut hennes mor vårdare så de blir polissak av allt. Herregud vilken jobbig människa… Vad tycker ni?

Svenska Hollywoodfruar
Vilken är eran favorit i Svenska Hollywood fruar?
Isabell Adrian
Gunilla Persson
Maria Montazami
Agnes-Nicole Winter

2 kommentarer:

Diana sa...

Vinn en värdefull rabattkod på bloggen! :)
http://dianaosterberg.blogg.se/2011/september/vinn-en-vardefull-rabattkod-pa-20-1.html#comment

Linda sa...

Ja usch vilken hemsk människa! Jag fattar inte att ingen gjort nått än. De är ju mamman som vill!