lördag 29 oktober 2011

JÄKLA FÖRSKYLNING!
Nu har jag gått med min hosta till och från i en månad. Jag fattar inte. De går runt,eller stannar kvar men går inte ur från kroppen riktigt. Vad är de som är fel? Har ont på högra sidan av halsen typ till och från på samma ställe med. Jäkla hals. Hostar slem gör jag med å är frysen. Idag var jag dock piggare än gårdagen men i alla fall. De här börjar bli riktigt tråkigt och tröttsamt.

Hela veckan har jag varit hemma ifrån jobbet. Först vård av barn och sen blev jag sjuk igen å låg någon dag. Idag piggare men ej återställd. Hoppas jag inte har smittat ner någon. Ringde och prata med min chef och han ska fixa någon att prata med eftersom jag inte mår så bra om min ångest. Tycker de är lite jobbigt ibland…

Blev kalas med. Firade Tobbe. Så mamma och pappa kom över efter deras jobb och vi fikade. Samt Tobbes släkt. Vi beställde mat och åt griljerad skinka på macka.  Vi satt uppe till halv tre på fredagsnatten till lördag. Grabbarna drack öl,rom och Cola och snaps. De var riktigt kul. Men trött jag var. Fick ta mig en Alvedon för att hänga med.  Barnen somnade i sofforn. Cajsa och Ludvig först och sist William. Han är en riktigt hejjare på att hålla sig uppe. Brås på mig kanske ;) Somnade som ett barn och både jag och William sov fram till klockan tio till dagen efter. Så skönt.

Varit i Sala. Följde med Jossan och Tobbe på husvisning och sedan beställde vi mat och fikade. William och jag hade bakat kokosdrömmar som blev en succé. Nu ska vi ha lite myskväll jag och William en stund innan William ska sussa. Dock skulle du i säng tidigt men ja,vi kan inte låta blir tyvärr ;) PUSS!

I like to move it, move it…. I like to move it ;)

1 kommentar:

72,2 i min barndomsstad sa...

I like to move it, move it....;)
Sova är bästa medecinen.
Oj vilket party, halv tre.
Puss mor