onsdag 26 oktober 2011

RAKBLAD I HALSEN?
Inatt sov jag dåligt. Vaknade av flera gånger över att jag svettades och kastade av mig täcket och somnade om.. Vaknade någon timme efter och frös och slängde på mig täcket igen och somnade om. Så gjorde jag några gånger inatt.

Imorse har jag ett rakblad i halsen och känner mig verkligen urform. Jag tänker bara på pengar å vill jobba så lönespecen blir bra nästa månad. Oroad för det. Kära Vivi säger att hälsan ska gå i förväg å nu står jag mellan att stanna hemma i sängen eller åka å jobba?!?! Ska jag jobba eller inte jobba inatt? 

Jag ta mig en Alvedon och försöka sova ikapp lite igen. Jag missar mycket på jobbet men om jag åker till jobbigt för tidigt är jag rädd att de ska bli värre med min förkylning. Att de ska slå ut å blir värre å långdragit som de egentligen inte behöver bli?!? Jag har två dyrbara nätter i pengar å egentligen vill jag ta igen mig men kan inte sova riktigt bra.

De har ringt någon snubbe och försökt sälja något angående spärrlinjen för kort,telefon osv. Jag sa att han kunde skicka hem en broschyr för jag vill inte binda något innan jag har pratat med T om det och när jag sa att jag bara ville ha en broschyr så sa han “ja,de kommer ett startpaket till er då…. aa hejdå”. Jag fick ingen syl i vädret å sjuk som jag var så fattade jag ingenting. Bra jävla dum människa de där. Så om de ringer en med nummer 0850123319 så lägg på eller säg att ni inte är intresserad om ni såklart inte är de. Då har man ett till problem att ta itu när detta såkallade startpaket kommer hem i brevlådan då……

Ringt vårdcentralen idag igen angående min ångest (jag måste ta tag i detta någon gång) Igår va vi bara sjuklingar i förkylning då vi gjorde ett besök där, jag och William. Ångesten ska snart sättas på behandling och om någon dag blir jag uppringd. Jag hade inte ens ångest att ringa till dom alls idag. De är ett bra tecken tycker jag :)

Inga kommentarer: