måndag 24 oktober 2011

Sjukstuga

Så suddig bilden blev,så känner jag å wille mig. Då kanske en kopp kaffe gör susen,åtminstone ett tag. Har gjort en snabb maträtt för kl 14 ska vi va hos doktorn. Orkar inte lägga all energi på matlagningen idag.


Har ju lämnat min iphone på lagning så snart ska jag få tillbaka den :) de skulle nog mx ta 2 veckor. För kvittot ska beställas ett nytt då mitt gamla är spårlöst försvunnen. Jaja,de ordnade sig iaf då Telia har de i sin dator där jag beställde telefonen.

Jag mår ju lite till och från vissa dagar. De där med min deppa. Ska nog försöka få lite hjälp med den allt. De är inte alltid kul å gå runt å känna en sån ångest över saker. Ibland så kan jag sova massor utan att ens känna dig utvilad :(

Tvättmaskinen och diskmaskinen är igång. Mer än så orkar jag inte.. Snart dags att göra sig ordning för besök hos vårdcentralen :)

- Posted using BlogPress from jannices iPhone

Inga kommentarer: