fredag 25 november 2011

Sur
Jag förstår inte varför jag ska reta upp mig på en del saker när de gäller hemmet här hemma. Ibland känns de verkligen tungt att behöva göra vardagen exakt lika varje dag. Jag känner mig lätt nedstämd om jag heller inte får göra något ifred. Hur ska man göra för att karln i huset ska förstå det även man har sagt det tusen gånger…

Jag har inte bara varit sur utan glad med. Fick ju äran att följa med min tvillingsyster Jessica och hennes sambo på tittutultraljudet i Stockholm. Jag var ju där hösten 2007 då jag väntade min son. Rekommenderar stort till detta underbara människor som hjälper en att få kika på bebben i andra format. Coolt å riktigt mysigt. Här hittar ni sidan.

Imorgon blir de 80 plus kalas för Arne och de ska firas på Restaurangen My´s i Morgongåva. Sedan kaffe och tårta hos Uffe och Marie. Blir nog mycket mysigt.

Sova snart även om de är fredag. Tröttast i stan!  Sorry för en bad uppdate av bilder. Har inte tagit bilder med min super bra kamera på länge. Får bli ändring snart för jag ogillar text utan bild. Tror de handlar mycket om min deppa. Pussar

Inga kommentarer: