söndag 25 december 2011

JULAFTON!

Julafton fick bli hos Ulf och Marie eftersom vårat hus ser ut att va i liv och rörelse efter badrummet. Vi skulle egentligen vara här men med tanke på de äldres ben så tog vi det hos dom. Mycket nöjd å ännu mera nöjd William som sover sött i sin säng nu. Mycket fint har han fått… Men än är de inte slut. Imorgon bär de av till min släkt.
DSC_0922 Det jag tyckte var mysigt var att Tobbe fick en klocka från när Arne var ung som fick den av sin farfar. Han sa till T att “jag vill att du ska ha den”…. Sött! Här nere har ni dem båda på bild hungriga.DSC_0925 DSC_0927 Williams farfar Uffe. Å,en liten William som sappar TV :)
DSC_0930 DSC_0934 Arne,Vivi-Anne och Rolf som är mätta och belåtna…
DSC_0935 Farfar Uffe och Tobbe och farmor Marie.
DSC_0936DSC_0938DSC_0941 Visst är William lång? Man har inte riktigt tänkt på det….
DSC_0943 Tomten på besök och William är såklart lycklig :)
DSC_0944 William skulle radda upp alla sina klappar han fick av alla.. Hihi,sötis!DSC_0947 DSC_0959 DSC_0960 DSC_0961 Vi fick dessa två… Älskar denna samling. De finns massor. Förra året fick jag i samma serie fast ett smyckeskrin. De e så fina så. Sen fick vi 10 pix.DSC_0963 Williams julklappar. Massor av kläder,pyjamas,flanellakan,pippihus och gubbar,lego,radiostyrdbil,pussel,spel,bok,sparkcykel,pengar m.m :)

Tack snälla för idag! Mycket trevligt. Jag och Marie åkte iväg till kyrkan och lyssnade på fin musik med. Nu ska jag hoppa i bingen för imorgon bär det av till mina päron å syrror med familj. Jag saknar å längtar! PUSSPUSS!

1 kommentar:

Jessica sa...

oj va med klappar han har fått :D sötnosen då <3 gullig som skulle radda upp alla paket :) pysss