måndag 26 december 2011

JULDAGEN

Julen är i stort sätt över å här hemma har jag en super nöjd kille som leker med alla sina leksaker.. Han är så glad över allt som han fick.. Här kommer lite bildregn sen gårdagens firande..DSC_0981 Söta mamma som tar en liten paus innan all matbestyr.
DSC_0986 DSC_0980 Min super happy William…… En sån glad kille såå!!
DSC_0970 Lilla kusin Alexander sitter och leker med sin bokbilbana..
DSC_0982 DSC_0985 DSC_0983 DSC_0993 Söta pappa som är så glad så.. Hihi
DSC_0977 DSC_0989
DSC_0995Mamma hade gjort en god efterätt… Mums..
DSC_0979
DSC_0966Å,de är så mysigt att träffa familjen.. Synd att jag inte åkte förbi farmor på vägen till mamma och pappa. De var en sån stressig dag så jag glömde ta med de ena och de andra igår.. Men de får bli av snart..

Å,hade jätte ont i magen inatt. Börja tro att jag också inte tål mjölk? Största syrran blir riktigt dålig av mjölkprodukter. Stackars henne. Jag ska testa lactosefritt snart…  Kramar

2 kommentarer:

Jessica sa...

de va en jätte mysig dag igår =) myspys!!! alex gör desamma som wille lekder ned alla sina klappar =) pusss

Lotta sa...

Sv: Tack detsamma! :) och jaa, jag fick massor med fina julklappar, ska snart lägga upp lite bilder på dom men först måste jag lägga in dom i datorn :) Kram