lördag 31 december 2011

NYÅRSLÖFTE?


Ojojoj,ser fram emot ett nytt år och lämna allt gammalt skit åt sidan. Börja med nya tag och jag ska försöka gå ner i vikt nu har jag bestämt mig, ELLER ÅTMINSTONE börja träna sen om man tappar fem kilo är det bara en bonus. Ska köpa gymkort är det tänkt. Hart ni något nyårslöfte föresetn? Jag ska bara ha att försöka komma i en balans å äta lite sundare :)

Sen är ju badrummet i stort sätt klart och det är ju lite små fix hit och dit men jag har lovat mina vänner att vi ska ha fest när det är färdigt. Så mysigt att bara gå in och kika på vårt badrum. Så mys.

I februari tänkte jag ta hjälp av mina vänner till att måla hela hallen nere samt uppe. Tak och hela kittet. Det kommer bli så ljust å fint så. Jag står såklart för mat,vin och öl. Någon som fortfarande är intresserade. Ej spikat datum men troligen blir det 4 eller 11 och sovplats finns att boka här ;) Vi ska bara fixa barnvakt. Lättast att ha utan Wille då han vill vara med å kladda. Hihi.

Inga kommentarer: