tisdag 27 december 2011

Sover gott…

Visst är William väldigt lik mig som barn när jag var liten? Tyvärr har jag då ingen bild på mig sen liten på datorn men om jag hittar ett foto ska jag genast visa er alla.
100_5808 Tänk snart har det gått 1år och ett nytt kommer börja. Jag sätter bara mer å mer värde för varje år som går. Idag var jag hos min psykolog och hon säger att jag ska “bromsa hästarna”. Jag är en orolig människa och hon får mig till att förstå och gör det lättare att leva livet lite mer enklare. Att jag inte kom på det hon säger. För det är så super enkelt. vi har bestämt oss för en aktivitet om dagen då det är lättare att man glömmer det tråkiga. Förstår ni? En aktivitet om dagen är som en medicin för mig.

Tänk vad skönt det är att William sover sött i SIN SÄNG.. Ja,hörde ni? I sin säng. HELT UNDERBART! Nu slipper vi trängas. Han har sovit där varje dag sen i början av december. Duktig pojke. Han sover ju så himla bra med att sova själv i sin säng å slippa höra pappa sin snarka med för den delen ;) Nu blir de lite egentid. Ungen min sover skönt. Pussar

3 kommentarer:

Emma Holmudd sa...

Så söt bild. Jag är lite nyfiken på vad deär för slags aktiviteter som psykologen tycker du ska göra. Eller får du välja själv och vad gör du? Funderar på att börja med nått liknande, de verkar smart. kram

Lotta sa...

Sv: Oh tack så jättemycket :) Är allt bra med dig idag?? :)

Jessica sa...

Lika söt som sin mamma! Så himla gullig han är :D han är
Väldigt lik dig som liten :)