söndag 1 januari 2012

Året har gått och ett nytt har kommit..

Året som har gått har varit intensivt,roligt,jobbigt,festligt med mera. Skulle kunna rabbla upp minst flera ord till.. Har varit på bröllop,William har fyllt tre år.. Men snart fyra. Vi har renoverat badrummet nere, det har blivit en del festligheter å middagar med vänner,massor av renoveringar av kåken bland annat husmålning,monstertruck show med barnen,mitt bakintresse föddes enormt,Öregrundsutflykt,en del födelsedagar, 1 års förbrukning av körkort,krockat med bilen…. Med mera. Men jag känner på mig att 2012 kommer bli ett bra år det med. Man skulle kunna skriva massor om mitt år men ny byter jag gärna år.
DSC_0034 DSC_0041 DSC_0042 DSC_0040 Wille lassar på mat på sin tallrik.. Köttbullar en favorit..
DSC_0043 Kolla in mamma och pappas kristallvinglas… Åå,vill med ha såna. Ska köpa när man har pengar. Amarone vin till middagen. Mamma och pappa styrde en god nyårsmiddag med kött,potatis,sparris,grönsaker och sås… Mums!
DSC_0044 DSC_0047 DSC_0049 DSC_0054 DSC_0056 DSC_0059 
Var ju hos mamma och pappa på nyårsfirande och det blev massor av mys,glädje och skratt. Super god mat åt vi och massor av snask. Sen firade vi in det nya året och William var med ända in på småtimmarna. Duktig han är som orkade. Knappt mormor hans orka ;) Vi gick och la oss ganska tidigt och vi sov till klockan 10 då jag fick väcka sonen min. Då blev de frukostbuffé som man alltid får när man kommer “hem” igen :)
DSC_0069 Mamma min och William leker med tågbanan.. Haha,pyjamasmys… Haha,dom hade Ahlgrens bilar som lass på tåget ;)
DSC_0071 DSC_0078 Sen blev det uteaktivitet en stund.. Min söta pappa med en söt mössa :) Å,Wille va ute och körde lite fyrhjulning..
DSC_0084 DSC_0089 DSC_0093 DSC_0094DSC_0098DSC_0107DSC_0110
DSC_0126 DSC_0128 DSC_0129 DSC_0130 DSC_0131 Sen har vi kollat på barnfilmer,busat ute i sköna vädret. Ringde över min tvillingsyster Jessica och hennes familj och dom kom å mös här med. Åt pasta och baconsås. MUMS! Wille är ju lite kräsen i maten just nu men hoppas de ska vända snart. Å,de är så mysigt att se Jessan med hennes bebiskula. Snart får dom deras lilla flicka och Alexander blir storebror.

På vägen hem snöade det och på Heby rakan fick man köra 50 km/h. De var halt och jag tog det lugnt. William somnade i bilen och jag fick bära honom in i huset. Han sover fortfarande så jag passar på att blogga,surfar och ha en egentid :) Imorgon kommer Williams pappa hem ifrån kryssningen å jag hoppas att han har lite presenter med sig hem ;) Puss och kram alla fina.. Nu kör vi 2012…DSC_0132DSC_0142 DSC_0148 DSC_0149 DSC_0153 DSC_0160 DSC_0161 DSC_0163 Så nu blir de lite annat.. Ska ta en dusch… Sen blir de TV! PUSS

1 kommentar:

Jessica sa...

VilKa fina och mysiga bilder :D de va mysigt att träffas idag!!! Måste vi göra oftare nu!!! Pussar!!!!