tisdag 31 januari 2012

DSC_0747_-_Kopia_-_Kopia_thumb[10]444444444444444444444 - Kopia
Ojoj,jag längtar redan till nästa lön även om jag tjänar bra men de där med bilar är aldrig kul. Räkningen gick på 3900 kronor från verkstaden och då är inte ens byte av glasrutan inräknat samt draget på bilen som skulle gå på 2000 kronor (?) ungefär den Tobbe råkade ta sönder dagen innan besiktningen då han skulle ta av och smörja upp den. Ett sånt elände. De där med bilar kan kosta fan mycket. Usch och fy. Men nästa löning blir de en fet bonus med från företaget där jag jobbar. Alla duktiga anställda för en slant extra.

Sen bör jag köpa en ny tvättmaskin. Den håller väl någon månad till förhoppningsvis men den är så skruttig nu så jag litar inte alls på den. Den centrifugerar inte som den ska och reparera den kostar väl lika mycket som att köpa en ny och lägga ut pengar på ett märke som jag egentligen inte gillar skippar man ju helst i. Så de får bli en ny… En Samsung kanske. Ska kolla upp sånt sen.

I helgen blir de målning av helgen å jag har inte planerat vad jag ska bjuda på för något. Men de ploppar väl upp något i skallen. Vill egentligen ha något lätt men vi får se vad de blir av. William ska bosätta sig hos mormor och morfar i helgen å han längtar kan jag tala om. Ska ta mig ett bad innan jag hoppas i sängs. Känner mig inte riktigt i form. Så jäkla trött och har lite små huvudvärk.

Puss

Inga kommentarer: