fredag 20 januari 2012

Tröööök natt

Lite trött efter natten.
Jag sov så dåligt inatt.
Vaknade av Tobbes snarkningar,av min tandverk å av William som kom in imorse för att sova en stund innan dagis.
Å,kände mig som en tråååkmamma imorse.
Fick iaf upp lilleman i tid.
Pojken på armen vinkade till sin försovade pappa som åkte iväg.

Så skönt att få sova ut ikväll.
William sover hos farföräldrar ikväll.
Ska upp å jobba 12 timmars imorgon. Även söndagen.
Önskar att de vore måndag.

Känner mig ofräsch från topp till tå. Skulle behöva färga håret,noppa ögonbryn å vaxa bena.
Men inget har jag orkat. Vafan? God natt! Puss på er!


- Posted using BlogPress from Jannice Lindells iPhone

4 kommentarer:

Marie, Linus och Williams Mamma ♥ sa...

japp för gluten :)

Lotta sa...

Sv: Tack för tipset! Det kommer nog upp idag eller imorgon ;) Hade du en bra dag igår?? =) Kram

Jessica sa...

så skönt då, då får du vila lite :D puss

Petra B sa...

Vaxa benen? Här fick jag syn på mina häromdagen och slet fort som tusan fram rakhyveln brukar annars köra dem med eppilatorn men då ska de ju inte vara så lurviga beroende på hur mycket självplågare man är ;)