onsdag 25 januari 2012

Wednesday morning

God morgon. Här vaknade vi vid nio snåret. Så trötta vi var när vi vaknade. Hoppas William somnar perfekt ikväll. Ska lämna honom på dagis å sticka mot Uppsala för idag,ÄNTLIGEN ska jag få färgat hår. Sen blir det jobb till 23 ikv.

Är verkligen inget för risi frutti å vill egentligen inte lära min son äta sånt utan riktig gröt är godare. Men igår när jag var i affären så såg jag en smak med mango och passionsfrukt som jag älskar att äta som frukt. Måste testa även om jag föredrar vanlig hederlig gröt :)


- Posted using BlogPress from Jannice Lindells iPhone

Location:Vansjö,Heby,Sverige

2 kommentarer:

matilda sa...

jaha okej:) ja de är ju bra de då:)

linda sa...

Jag gillar inte risifrutti i vanliga fall men den med hallon/blåbär som är som den här ovanför är god. :)