torsdag 23 februari 2012

En sjuk,en arg å en glad! :)

Idag har jag varit surtant igen. Nummer 1,för saker å ting blev försenat så bilen blir körförbud. Men lär ju ha bil så ska man köra ändå? Arg,arg,arg. Att man ska behöva göra saker å ting i tid själv.
Nummer 2,att andra saker prioriteras före saker som är viktiga.
Nummer 3,att den som skulle göra handla å laga mat satt å fika läääänge. Så man själv fick ta tag i de igen.
Nummer 4,för att jag lär göra 800000 matlådor till helgen IGEN! Å,så arg. Nummer 5,för att Tobbe råka ta med den enda jäkla bil nyckel till jobbet så vi fick snålskjusa å skippa badhuset... Där vart William med sur.. Hihi
Nummer 6, att jag inte somnar... Men ska hoppa i bingen nu :)

William frågade mig "mamma har du mens eller"? Söt unge! <3

Å,min stackars William är sjuk igen,feber,huvudvärk å hosta. Blir hemma med sin pappa imorgon. Kanske var tur att vi inte åkte å bada idag då! Stackarn ligger bredvid mig i sängen å gnyr... De låter som han har ont nämligen. Skulle vilja byta med honom.

Idag kom Tobbe hem lycklig,glad å pigg med ett golv. Jaha,tänkte jag. De blir nytt golv i hallen sa han. Jaha,ett nytt projekt igen. Man förvånar sig aldrig på denna karln ;)

Hopp i bingen. See ya. Puss!

3 kommentarer:

Victoria sa...

Usch kämpa på! Dåliga dagar är banne mig inge roliga! Krypa på William!

72,2 i min barndomsstad sa...

Bra med lite "urladdning" om det behövs. Men A&O när det gäller mat och 5 skift - ingen stulen matlåda där tack.
Puss

Jessica sa...

Åh har han blivit sjuk.stackars han.
Hoppas inte Alicia o Alex blir sjuka. När vart han sjuk? Puss å krya på