måndag 20 februari 2012

Humöret dansar.

Idag har jag känt mig alldeles pissig. De e inte alltid lätt att vända om dygnen efter nattpasset som jag jobbade i helgen. Känner mig seg,trött å inte minst humöret dansar tango. Fan vilken piss dag. Har varit Riktigt förbannad i mellan åt. Trött på disken ingen orkar ta tag i,trött på tvätten jag skulle ha tagit hand om,trött på att ingen tog tag i barnläggnongen i rid även om vi är ledig imorgon. Där sprack det. Där kom arga Jannice fram ;) nu kör jag en egen tid i varma badkaret!

4 kommentarer:

linda sa...

Ungefär så där känner jag med idag. Massa som behövs göra men ingen ork! Nya tag imorgon, kram!

Anonym sa...

Vad fin du är! Å jätte fin blogg=)

Stefan sa...

Ibland har man dagar man inte orkar någonting och det är normalt det har vi alla.

fina frun sa...

Kändes det lite bättre efter badet?