måndag 27 februari 2012

Så kan de gå.

Jag blir så känslig när saker å ting skulle ha fixat för länge sen. Arg,sur,tvär,less...De med bilen tex. Draget skulle vi ha beställt från den dagen vi besiktiga bilen första början men nej,alltid sent ute med karlar ;) ja,nu hoppas jag att de hinner komma hem snart. För den 19 mars måste bilen in igen å den 27e är de körförbud. Så typiskt. "Vad är de för likheter mellan bilar å karlar?" -jo dom
Krånglar bara ;) kanske inte alltid å ofta men man blev less.

Idag ska jag in å träffa Emelie å luncha å på lördag ska vi fira henne med fest! Ska bli riktigt kul. Sitter på bussen in å lilleman är hos barnvakt en stund. Å,lånade svärfars bil två dagar nu.. EN AUDI. Funka fint. Haha,ville knappt lämna tillbaka den igår;) Så kanske blir en Audi snart då för oss. Vi kollar ju runt en massor,mest jag :)

Vi hörs senare :) Puss



1 kommentar:

Jessica sa...

mysigt med lunch ;) de tycker jag absolut ni ska göra i de fina vår vädret =) puss