torsdag 1 mars 2012

En ledsen William

Några missade samtal på mobilen från hemmet å jag ringde hem..

Stackars min William. Har gråtit i konstant flera timmar så hans pappa blev förtvivlad. Lilla skrutt känner sig inte i form säger han. Han kanske känner sig som jag kände mig igår? Hoppas de går över fort å att natten blir lugnare än vad kvällen hade varit! Min skrutt då <3

Men jag kanske vet svaret. Antingen var de en stark mat på dagis idag då dom skulle få taco på dagis. Han fiser verkligen illa å klagar på dels ont i magen. Eller så är de för att han hade ont i rumpan då den var röd imorse å jag smörjde på med salva. Hoppas de är bättre imorgon å han kan gå till dagis. Han har gråtit så mycket så han "huttrar". Min lilla sötnos då! Mammas älskling! Önskar man kunde ta de onda från honom å stoppa i min. Puss å god natt!

1 kommentar:

Jessica sa...

stackars liten hoppas han snart är bra <3