lördag 17 mars 2012

Födelsedagsfirande för mig å min tvillingsyster

Ja,på tisdag blir vi tjugofyra år gamla. Men jag har då ingen ångest över min ålder ännu. Men de kanske kommer ;) Vi har idag firat hemma hos mamma och pappa. Lätt att slå ihop ett kalas där hemma istället för att ha två kalas ju. Mormor hade bakat god tårta och mamma hade bakat kakor å gjort en jättegod gryta. Mysigt att vännerna kom hit med å att min kusin Isac var med också. Han sitter här nere med min ena son William och min tvillingsysters barn på bilden. Visst är de mysigt? :)
DSC_0351DSC_0371 Haha,en sån härlig min Ullis gör ;)
DSC_0376DSC_0367DSC_0372DSC_0377DSC_0368DSC_0359DSC_0369DSC_0374DSC_0360DSC_0365DSC_0370DSC_0375DSC_0361 Sen runt eftermiddagen så blev William ledsen helt plötsligt och klagade på ont i öronen så han satt i mitt knä. Sen följde jag med honom till gäst sängen så han fick vila till sig lite och slumrade till efter ett tag. Vaknade aldelles kokhet. Jag iväg för att köpa Alvedon och nässpray. En alvedon efter “Jag är mår bättre nu” och kom ut igen glad. Så skönt! Just nu sover han sin säng och ligger svettig så en Alvedon till kanske behövs om han vaknar inatt. Stackars plutt. Nej,så nu snart ska jag göra mig i ordning för säng jag med… SJUKT TRÖTT!!! Ja,jag vet att de är lördag men vafan ;) Puss

4 kommentarer:

fina frun sa...

vilken fin dag :)
Hoppas William mår bättre nu!

Manfred med flera! sa...

Superfint kort på gunilla och alicia!!
mysigt med kalas också, grattis i förskott :)

Jessica sa...

Fina bilder, hoppas de okej jag lånar några :) haha!! ;) tack för presenten, super bra grejer ju =) pusssd

Jessica sa...

Fina bilder, hoppas de okej jag lånar några :) haha!! ;) tack för presenten, super bra grejer ju =) pusssd