torsdag 22 mars 2012

Här igen..

Sorry för ännu en bloggtorka.
Jag har tyvärr inte haft tid el ork.
Jag hoppas den kommer åter snart.
Har varit så jäkla trött.
Å,jag ska förklara sen varför!

Igår blev de lite shopping.
Mest till lilleman.
Kalsonger å strumpor i massor.
Två par byxor.
Ett par jumpaskor till sommaren.
Man fick en rabattkupong i brevlådan å då kunde jag inte undvika den.
Men man kanske lär köpa ett par skor till?
Sen stövlar å sandaler.
Det är mycket ett barn lär ha.

Själv köpte jag mig bara ett linne å ett par sköna mysbyxor som kan användas väl senare ;)

Å,så denna dag.
Åter jag får besiktiga bilen.
Så tröttsamt men lär ju göras för annars körförbud.
Så idag pallra sig iväg till Sala för att fixa.
Jag vill aldrig mer besiktiga en bil ;) haha.

1 kommentar:

Manfred med flera! sa...

Trött, mysbyxor, hemlsar... Bebis? ;)