torsdag 22 mars 2012

Hemmet ligger efter..

Denna dag har gått i huvudverket tecken.
Inge form alls.
Bara en negativ Jannice :)

Tror ni jag har tvätta maskiner?
Nej,de kan jag inte påstå.
De finns smutsig tvätt så de räcker å blir över.
Imorgon kommer våran älskade,nya,fina tvättmaskin hem :))
FINALLY! Som jag längtat!
Men kommer jag tvätta imorgon då?
Naaaheee. Sova,sova,sova!
Hoppas bara karln min inte glömmer - fiskminne ;)

Annars då? Tycker William har hört eller lyssnat väldigt dåligt denna vecka.
Men de kanske är för att han har haft ont i öronen å de kanske samlats skit i öronen?

Hallen måste bli färdig.
Alla grejer är inte riktigt på plats å jag hatar det.
Annars allt färdigt.
Varför gör man inte saker på en gång!?
Nu har den där jäkla bilen vart prio ett för den skulle klara besiktningen.
Men iaf. Jag har tappat massor energi å tack å lov vet jag varför.
De ordnar sig säkert snart :)

Pussar å godnatt! Nu blir de jag å bingen :)

1 kommentar:

Karin.. =) sa...

Men har han inte öroninflammation??
Han har ju haft feber och klagat på örvärk, då har de oftast öroninf. och behöver penicillin. Ring 1177 och be om råd eller ring läkaren imorgon tycker jag. Kram