måndag 19 mars 2012

Sjukstugan.....

Skrutt har ont i öronen.
Jag snorar.
Å,Tobbe har haft ont i skallen några dagar.
Han är den enda som är på bena å jobb.
Jag å William myser här hemma.

Usch,är inte pigg alls.
Var tog min energi vägen?
Den är undangömd eller bara lite efter.
Å,att få snö var ju mindre kul.
Trodde de bar sig åt ljusa tider.
Nehe,där hade man fel.

Å,har laddat upp med jordgubbar.
Frukt är de enda jag helt är sugen på.
Mycket händer å lite skönt är väl de.

Vill tacka mina föräldrar för en fin gåva vi alla systrarna fick i helgen bara sådär!
Tusen tack! <3 <3
Men å andra sidan förstår jag fortfarande inte varför även om jag förstår massor ;)
Så snälla ni är så!

Å,i höst ska vi gå på musikalen Dirty Dancing.
En mycket fin present att bara umgås!

Har inte haft orka att lägga in bilder med inläggen.
Men ska skärpa mig snart:)
Pussar på alla fina människor där ute!

1 kommentar:

Carro sa...

Ååh, va fick ni? :)