Har varit å köpt blommor till trädgården å här är några. Trädgårdsmejlika,brudalöja,rosa vallmo,hjärtbergina,stockros å mossflox... Hoppas de alla funkade å plantera direkt i jorden. Sen även en lila"buskblomma" som jag vet mormor har på landet! Haha,kom ju på att den behöver utrymme. Får se var den ska vara någonstans då. William skötte sig exemplarisk i affärerna. Vi var in till djuraffären med då de kom ett förslag från William. Oj så kul han tyckte de var.
1 kommentar:
Jag tror att du behöver en annan jord. Fråga mormor och glöm inte att vattna blommorna mycket nu i början. Varje dag typ.
Puss mor
Skicka en kommentar