måndag 28 maj 2012

De känns så tomt.

Igår så var de en jobbig dag. När man blir påmind av det som hände oss för ryckt en vecka sen. Ska de vara så svårt att glömma eller lägga de bakom sig? De blir inte lättare när man påminns. Jag önskar jag kunde ställa allt till rätta igen. De känns så tomt. Man hade så stora förhoppningar å sen försvinner dom bara helt plötsligt.

Idag så fick jag lämna William på dagis tidigare då dom skulle på utflykt. Stackars William har hostat inatt men var piggare mot morgonen. Så de blev dagis. Funderar på om det är pollen? Men de kan ju vara en vanlig förkylning med men jag vet inte jag. De visar sig.

Kolla in fjolårets söta Wille å jag :-)

7 kommentarer:

Linda S sa...

Du måste ge det tid Jannice, som du själv sa, det har bara gått en dryg vecka.
Klart det är jobbigt, men det kommer att bli lättare, det är jag övertygad om.
Men var sak har sin tid, du måste tillåta dig själv att få vara ledsen nu innan det kan bli bättre.
STOR KRAM <3

Jessica sa...

Tycker så synd om dig, vet ju inte hur de känns men kan tänka mig att de måste vara ett av de jobbigaste man kan vara med om. Va stark nu och vi finns för dig <3 <3 <3 pusss

Linda sa...

Kgk är ett lager i Enköping som har hand om reservdelar till bilar/båtar.

Jag förstår om du är ledsen. Du är stark som orkar. <3

Kanske kan leka någon dag med våra barn om du vill?

katharina sa...

Tycker så synd om er för vad som har hänt :( Men förhoppningsvist blir det bättre med tiden!

Gud så skönt med 9 veckors ledighet!! :D

Nej tyvärr ingen ledighet för mig ännu, slutar skolan på fredag 1/6 men har sedan första arbetsdagen redan 4/6 så måndage efter! Men är ledig ett par veckor, tre tror jag i augusti innan skolan drar igång igen :) Hade varit kul om vi kanske kunde fixat nån liten träff? Vi har ju följt varandra så många år nu :)

Kram!

Teresa sa...

Tänkte på din lilla kille, kan du inte testa med receptfria allergitabletter och kolla om det hjälper? Kanske prova i nån vecka och kolla om det blir bättre, själv kände jag knappt av nått när saker börja blomma och när de va som varmast kändes de i ögonen, så jag tar jätte bra ögondroppar nu :D (har även sett de som hänt och de e jätte tråkigt :()

teresa sa...

Tänkte på din lilla kille, kan du inte prova med receptfria allergitabletter från apoteket? Dem brukar funka bra för mig och de e nog bara o fråga om vilka som passar barn och så. Jag brukar känna av allergi när allt blommat klart och har super bra ögondroppar (Lomudal) som jag använder. (Har även sett de som hänt och de e jätte tråkigt :( )
/Teresa

Lotta sa...

Sv: Förlåt för sent svar, har haft så otroligt mycket att göra den sista tiden. Men tack så jättemycket :) Vad har du haft för dig de senaste dagarna?? =) Kram